En ny vecka med nya möjligheter!

Jag tror jag ska närma mig den här veckan med den parollen. För tillfället börjar jag känna mig smått hysterisk med ryskatentor, jobb, show, missionsresor och allt annat som tornar upp sig vid horisonten. Så imorgon är en ny dag, men nya möjligheter. Idag har jag suttit med lingvistiken och kännt mig totalt iq-befriad! Vad i hela världen är en "korpus" och vad är det för bra med sökverktyg som google i det sammanhanget?! För övrigt fick jag nog ihop det hela till slut, men ibland undrar jag om det är jag som är knäpp eller om det är viktigt att kunna vad en "korpus" är... Jag får nog söka på Google.... ;)

Igår var det återigen dags för Robinson och min favorit är kvar"!!!! Lukas, the doctor, är fortfarande kvar! Jag hoppas att han vinner! För övrigt så verkar de ha paktat sönder sig och är mest osams. Jag hade inte velat vara där allafall!

Nu är klockan prick 00.00 och då måste jag sluta (ny regel ikväll)

be blessed!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Marlene

Missionsresor? Så spännande! Var? När? Berätta!

2009-05-05 @ 18:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0