En gång till....

på en vecka. Otroligt! MEn jag fick en sån lust att berätta om snön som föll i eftermiddags. Jag blev totalt överraskad av vädret, det kom fort och mycket! Tack och lov hade de plogat. Förra gången vintern fick för sig att våldgästa plogades det inte och jag fick 2 bredsladdar och bokstavligen vrålade till Gud! Kan tilläggas att min mamma fick hjärtsnörp! Det tog 1,5 timme att köra hem, i vanliga fall tar det 30-40 minuter. UGH!

Jag är fortfarande inne på min viktiga i livet lista... Vad prioriterar jag egentligen? Kyrkan är en stor del, men inte allt, jobbet tar en hel del tid, men jag arbetar bara 70%. Min mamma och mina syskon finns med i toppen, men de träffar jag inte varje dag. Ryskan ligger högt i kurs, men jag pluggar nästan bara på måndagar. Vänner har jag, några närmare än andra, de ringer jag ibland och pratar djupt med...  Hmmmm återstår att ta reda på!

Livskvalite är i allafall en bok, gott fika och tystnad! Jag ska försöka ta 1 minuts egen tystnad varje dag. Ta ett djupt andetag, sluta ögonen och bara låta tanken flyga! MMMMMMM!!!!!

Nu ska jag ta en bok, lite fika och njuta!

Leta efter det viktiga i livet! 

Love!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0