Snälla, snälla, snälla...

* hjälp mig skaffa ett liv!
* låt mig få sova gott!
* låt mig se det positiva varje dag!
* måtte helgen bli lååååång!

Har lite små önskningar, som ni förstår.

Var ner till Nyhem ikväll. En kör från ossetien sjöng och Carl-Gustav Severin predikade. Det var väldigt bra! Visst är jag en lite märklig typ som åker ner över kvällmötet bara! Dessutom verkar jag ha fått skygglappar för ögonen, jag märkte inte folk jag kände... Tur för mig att de kan ropa! TAck Daniel för din uppmärksamhet! Det var ju trevligt att fika med dig och prata djuuupa saker...

Apropå ingenting... JAg blev inte godkänd på det där testet på KMH. Nu vet jag vad jag behöver träna på, så då kan jag ju söka mig lite närmre väst nästa vända!

Japp, nu är det dags att sova, midsommarafton väntar och jag tänker softa bort den (om inget mirakel inträffar)

Love!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0