Sent i natt igen...

men snart har jag semester! Då kan jag sova länge....

Idga har jag varit med mina små juveler i Alingsås. Hur kommer det sig att man kan älska någon såååå mycket?! JAg har badat med Frank i hans barnpool idag. Det är nästan högst på kärlekstoppen! Men han blev glad och skrattade och det var värt allt! Lilly har jobbat hårt med att göra alla roliga saker hon kan. Som att slänga sig 100 gånger rätt i min famn under det att hon ropar: IIIIIIIHHHHHH! Och Ingrid som nyss har börjat vara utan blöja och försöker förklara vart trosorna ligger när olyckan är framme... Livskvalite vill jag lova...

på fredag bär det av till Ungern! Alla som vill följa oss kan göra det på http://missionpossible.pingstkungalv.se/
Där ska vi försöka uppdatera oss så ofta vi kan... några har redan börjat!

Nu måste jag sova för jag ska upp tidigt i morgon!

In His Love!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0