Några samlade tankar innan Löttorp

Ikväll mötte jag 2 av mina elever. De såg min bil utanför Statoil och fick sin mamma att stanna och vänta på mig, men jag kom inte. Då trodde mamman att det var fel bil, men tjejerna var helt övertygade om att det var rätt, de gick fram och kikade in och såg att lampan där bak var borta och den yngre av dem sa : det är hennes bil för jag har gjort sönder den lampan... Sen gick de in i butiken och förklarade sin kärlek till mig. "Fröken, vi älskar dig! Vi saknar dig!" Kan man smälta mer tror ni?! Jag undrar om inte det var ett av mina mirakler idag. Varje dag innehåller mirakler, det gäller bara att se dem!

Ikväll har jag fikat med Mira och Anna-Lena. Mira åker hem till Slovenien på torsdag, så detta skulle bli den sista gången vi skulle ses innan hon reser. Det var lite sorgligt, för hon har blivit en god vän till många och en extra medlem i vår familj.
Men den goda nyheten var att man kan boka billiga flygbiljetter till Österrike och åka tåg till Slovenien därifrån, så Anna-Lena och jag började genast drömma.....

Nu ska jag iallafall ta ag i en jobbig tanke.... PACKA TILL LÖTTORP:::::: Det är tråkigt att packa! MEn ett måste! Så, nu måste jag sluta med det myckna skrivandet och ta tag i mitt liv!

Kanske hinner jag dela mina ljusa tankar från Löttorp, annars lär det bli ett upehåll!

Skriv nu en kommentar om vad ni tycker jag ska göra innan jag dör..... 100 saker ska det va!

Love

Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0