En dag som snart har gått till ända...

Så har då denna midsommardag snart slutat andas. Om 13 minuter får en ny dag liv och med den nya mirakler. Imorgon ska jag först in till Gilead, sen har iv UNgernträff och så ska jag säga hejdå till MIra som åker hem till Slovenien igen. Det känns lite sorgligt faktiskt! Men jag fick goda nyheter, det kostar inte övermycket att flyga dit, så jag hoppas vi ses snart igen.

En del tycker nog att jag  har varit lite nedstämd i bloggen de sista dagarna... jag är INTE deprimerad eller så, bara analyserande och väldigt trött. Jag kan se tillbaka på ett år av mycket slit, men också mycket belöning. Jag har fått minst 4 godkända tentor med betyget VG, den sista väntar jag på. JAg har jobbat 70-75%, gått en teckenkurs och varit engagerad i kyrkan. Det ger trots all slit en god eftersmak. Mina mål är uppfyllda! Nu är jag i gång med nya, och dem vet jag inte riktigt vad de är.... MEN jag tror jag ska författa en lista på 100 saker jag vill göra innan jag dör. ¨Några av de sakerna är : Åka till SIbirien... Åka till New York... Skaffa familj... Läsa mer ryska.... HAr ni förslag på vad ni tror att jag skulle vilja göra, skriv en rad så ska jag fundera....


VI ses en annan dag!

Love

Sofia

Kommentarer
Postat av: Tony B

Tips till Att göra-listan hittar du i "A walk to remember". En film du inte får missa!

2009-06-23 @ 17:52:58
URL: http://gladatony1.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0