Några sena tankar från västkusten!

Idag har solen lyst över oss och kvällen ute vid Skärhamn gav mig tron på en äkta svensk sommar tillbaka. JAg och Marlene lyssnade på Elida och gick även ombord på båten. WoW vilket place! JAg skulle iofs inte själv vilja bo där, men en vecka eller så hade fingerat perfekt! Dagen till lycka var även familjen Nytomt på båten och jag fick en trevlig och uppbyggande pratstund med Ulla-Britt och Karl-Axel! Senare åkte jag och Marlene till min kära syster Helena, svåger Kjell och barnet Carl. Carl var superspeedad och glädjen över vårt besök satt både på insidan och utsidan....

Imorgon hoppas vi på havet igen, ett litet dopp trots lite förkylning, hade passat bra!

Nu ska de söta drömmarna inta min hjärna, har jag bestämt... de sista nätterna har utspelat sig i Ungern och jag har växlat enormt mycket pengar och träffat väldigt många människor... Trevliga drömmar, men växlingen gör mig lite stressad! ;) Kanske är det så att jag längtar tillbaka eller glömde något där....

Peace!

/Sofia
 

Skärhamn by night



Jag och Marlene har köpt likadana skor idag... 100:- på Goopy. Man kan snacka om benförlängare! (Vilket jag kan behöva)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0