Ledsen, men jag är lite seg i hjärnan...

Så blev jag då förkyld trots allt. Jag har inte varit förkyld sedan sportlovet! HUr gick det här till?! Detta innebär att hjärnan jobbar mycket saktare och jag har fortfarande inte fått till min egen lilla dagbok efter Ungernresan... Nu börjar utvärderingarna komma in och jag blir helt övertacksam över allt och alla som har hänt den den här veckan....

Imorgon kommer Marlene och då ska jag vara klar i huvudet! Med andra ord; Sofia måste sova nu! FÖr hon ska städa inför besöket imorgon....

Men håll ut, Ungern kommer..... och antaglien ett par bilder också! Tills vidare får ni som kan se det på min Facebook!

Lev för Jesus! Det bästa beslut du kan ta!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0