Hemma igen...

Nu har jag nog landat på alla sätt i vårt avlånga land... Efter en veckas underbar, fantastisk och rolig missionsresa i Ungern har jag nu även landat mentalt i Sverige. JAg trodde inte att den här resan skulle sätta såna stora spår i mitt liv! Att få besöka församlingarn i Ungern och få ge av det vi har och få del av det dom har har gett mig mer än jag kunnat ana! Denna resa är en "dream come true"! För 8 år sen började jag drömma om att våra ungdomar i kyrkan skulle få åka iväg på en resa i Europa och få vara med och betjäna andra människor och nu har det hänt! Nu drömmer jag redan om nästa!

JAg har så mycket att berätta och det kommer en längre sammanfattning i helgen. Kanske har jag även några kort som jag kan lägga ut då. Besök vår blogg http://missionpossible.pingstkungalv.se/

Love You all!

/Sofia




Kommentarer
Postat av: Lotta o Dennis

Hej Vännen!

Så kul att resan blev så lyckad!!! Vi ser fram emot att höra fler detaljer o se foton. Idag har vi varit i Skanör/Falsterbo o Dennis håller med oss om att det är vackert där. Imorgon blir det Ystad. Hoppas vi kan höras snart o ses v 31! KRAMIS

2009-07-11 @ 18:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0