En liten reflektion från Uppsala.

Nu sitter jag i Svartbäcken och försöker få ihop veckans intryck. SOm vanligt är det mycket bra undervising på Livets Ord och jag försöker smälta det hela mellan varven. Även alla trevliga vänner man träffar har gett en extra glädjeinjektion och lite ledsamt är det att det är sista kvällen jag är här. Imorgon drar jag vidare mot Stockholm för att möta en god gammal vän, senare ska jag försöka pricka in mina systrar i Eskilstuna och sen förbi Alingsås och till slut hem... På söndag ska jag vara på gudstjänst i Kungälv, packa om och på måndag lyfter planet återigen från Säve till Budafest.  Galet mycket! Men galet roligt!

För övrigt har det inte hänt så mycket och jag ska snart vidare till livets Ord igen...

Jag hälsar speciellt till Lotta och Dennis.....<3

Love Sofia

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Vännen!

Tusen tack, för sist!! Alltid kul att träffa dig o prata om allt o lite till... :-)

Hoppas det gick bra att köra hem igår. Och ha det nu bäst i Ungern på ALLA sätt!! ;-)

EN FRÅGA: Vad är namnet på hemsidan/företaget där du köpte dina glasögon? Maila det gärna till mig, tackar!

Kramar i massor från oss! Hörs o ses!

2009-08-02 @ 19:33:32
Postat av: Ulrika Gustavsson

Jag förstår det som att du ju tycker om att göra mycket. Önskar dig all lycka! Såg en del på Europakonferensen via datorn. Kram!

2009-08-03 @ 14:32:36
URL: http://vattenslangen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0