Små fredagstankar...

Nu börjar helgkänslan infinna sig och lugnet känns i hela kroppen.... JAg märker att jag har hållit fast vid att inte arbeta för mycket, har mer kraft kvar på fredagar... Snart ska jag gå till kyrkan och vara med på ungdomsmötet (jag är fortfarande ung!!!;)))) Innan dess ska jag städa det värsta, får besök under helgnätterna av min goda vän CAttis... Tur att hon bara ska sova här, då ser hon inte eländet... Nästa vecka ska hon få ta hand om min nr 14 hela veckan och då vill jag att det ska vara städat innan iaf. Så dagarna innan måndag behöver anv'ändas till städ!

En kompis till mig sa en dag: När man vågar erkänna sin svaghet blir den överkombar! Mycket sant! Så nu tänkte jag erkänna en svaghet: STÄDNING! Jag är inte alls bra på det! Men jag försöker iallafall! En dag hoppas jag att det ska bli annorlunda, men jag har en liten bit att gå innan dess...

Ha en skön fredagskväll!

Kram Sofia

Kommentarer
Postat av: yosan och blena

vad bra blogg du har

2009-03-15 @ 09:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0