Så är det snart måndag igen...

Förstår inte varför jag har varit helt superseg idag. Kroppen tar lång tid på sig, hjärnan ännu längre... Det enda vettiga jag har gjort idag är: diskat, sorterat smutstvätt, kört en maskin hos mamma (stugan var upptagen) och städat mammas diskbänk. Jag hade iofs min tenta igår, men den var hur lätt som helst och inget större bekymmer, kanske hade jag oroat mig lite väl mycket i onödan... och det tog sig uttryck i en mycket seg söndag! Imorgon är det dags för nytt tentaplugg; nästa är på lördag och då handlar det inte om npgon gräddfil för min del, den kommer att vara svårare! Så nu behövs en ny kraftsamling för Sofia, plugga,plugga, plugga!

Igår var nog jag den enda Göteborgaren som gladdes över det låga priset på månadskortet! Sist jag köpte månadskort (snart 2 år den) kostade det 500 kr. Igår kostade det mig 432:-! Jag blev positivt överraskad! Sen fick jag veta att de hade sänkt priset till förra året, men gjort en mindre höjning nu, vilket hade irriterat en del andra, förutom mig! Dessutom blev jag glad över exp. fråga: Ungdom eller vuxen? JAg fick mig ett gott skratt!

Strax ska jag bädda med nya sängkläder och ta mig en kopp the innan jag stänger mina blåa ögon för dagen.

Ha en skön måndag och be en bön för mina ryskastudier!

Love ya!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Mira

hej,



you see you look younger =)

were you really a model? - I saw the photo in one of the previous posts.

2009-01-14 @ 20:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0