Jag kan behöva hjälp!

Finns det någon händig människa som kan hjälpa mig att borra upp lite saker på mina väggar?! JAg skulle verkligen behöva hjälp! Och dessutom skulle jag behöva ha bilhjälp, jag skulle faktiskt behöva åka till IKEA och handla lite.... Hör av er, jag kan bjuda på god mat efteråt!

Idag är jag seg, beror kanske på den gråa himlen.,.. TAck och lov lös solen några minuter på em. Jag har blivit solberoende på sistone! (Beror inte på färgen iaf, den är lika vit som vanligt...=)

Dags att knyta sig igen....

Ber ni, så kan ni be för min syster Ulrika, som har diskbråck och hennes dotter Lilly, som har brutit nyckelbenet... Jag tillhör en ganska vild släkt som ni säkert förstår! ;)


LÖV!

Sofia

Kommentarer
Postat av: Lallamen

Du bor så långt bort annars hade jag kommit med både borrmaskinen och skruvdragaren. Bil kör jag ju också och hungrig är jag nästan jämnt...

Må så gott

2009-01-22 @ 01:22:22
URL: http://hemmamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0