Imorgon gäller det!

Kl. 10.00 på LennartTorstensgatan gör  jag mitt livs första (medvetna) tenta. Gjorde en gång en 2 p tenta, som jag inte förstod var en tenta.... ;)

JAg är lite sådär nervös. Men det känns ganska fridfullt i hjärtat! BE gärna en bön iaf för mig, så jag kan koncentrera mig!

Igår hade vi bönekväll för våra skolor och förskolor! Det var fantastiskt! Jag var så tacksam och glad när jag åkte hem på kvällen. Gud vill göra mycket i Göteborg och på västkusten! Tänk, vad Gud älskar oss människor! Tänk vad Han kan göra oss fria!  Fler bönekvällar, tack!

Nåja, nu måste jag sova.....

Han som är i oss är större än den som är i världen!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0