Första etappen avklarad!

Så var det dags för den andra tentan igår. Det gick väldigt bra, tror jag iaf. Jag gjorde den sådär 3 ggr, och analyserade felen och kom fram till det jag ville lämna in kl. 12.00

När jag sen kom hem satte jag igång med en stor ommöblering i lägenheten. Den har egentligen bara börjat.... Har en hel massa att sortera under veckan, men jag måste vara klar till helgen, då ska jag låna ut min lägenhet till en kompis en vecka. Så kära nån vad jag behöver jobba under veckan,,,,,

Idag har jag varit på hela 2 gudstjänster! En här i Kungälv och en i Göteborg. Båda var helt super! Jag får liksom tro för Sverige! Jesus vill upprätta vårt land!

Imorgon startar en av de andra ryskakurserna, så nu är det dags att köra igen! Humanisten, here I come!

Peace, Love and Blessings from me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0