En ny dag...

Snart börjar nästa resa. Även denna gång går den till Ungern, detta fina underbara land som fångat en bit av mitt hjärta...

Helgen har varit helt galen... Jag åkte från Uppsala via Stockholm för att träffa min gode vän Samuel B. Jag skulle till Södermalm och lyckades hamn i alöla avspärrningar för Prideparaden....;) Tur för mig att jag inte hamnade i det! Efter ne timmes körande i vår huvudstad parkerade jag på Aspudden och tog tunnelbanan. Galet! Så åt jag sushi för första gången i mitt liv. Slutsatsen: Gott, men jag gillar husman allra bäst, trots allt. Sen gick färden till Eskilstuna för fika med Helena, Johanna, Kjell och Carl. Så fortsatte den till Alingsås där jag sov gott till kl. halv åtta. Då fick jag goda kramar av mina små pärlor. Kl. 9 var jag i kyrkan, bytte om och så hade vi ett underbart Jesusmöte med dop! Praise! Senare idag har jag tvättat, växlat pengar och packat, Nu ska jag strax åka hem till mamma och sova. Imorgon lyfter planet igen..!!!


JAg skriver om alla mina intryck när jag kommer hem!


Lotta! Företaget heter "Favoptic" www.favoptic.com

Ha en bra vecka!

In His Love!

Sofia

Kommentarer
Postat av: Torbjörn Daun

Fin blogg du har Sofia... Ville bara lämna ett spår att jag varit här och läst!

2009-08-02 @ 22:06:15
URL: http://torbjorndaun.blogspot.com/
Postat av: Ulrika Gustavsson

Oj vad du gör. Var rädd om dig! Kram!

2009-08-03 @ 14:29:22
URL: http://vattenslangen.bloggagratis.se
Postat av: Lotta

Hej Vännen!

Välkommen tillbaka till Sweden! Hoppas att du har haft det superbra i Ungern på alla sätt. Ser fram emot att få läsa om resan här samt att få prata med dig i luren. Och grattis ännu en gång på födelsedagen!!! (messade dig på den rätta dagen, men fick ingen svar :-(

Ha det bra o så hörs vi!

Kramis Lotta

2009-08-09 @ 15:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0