Spännande Robinsontävling!

"Äntligen" tänkte jag när jag såg de första avsnitten av årets Robinson. Nu var det tuffare än någonsin och kanske lite mer likt det som Robinson själv var med om för längesen. Idag blev jag glad över att Jarmo vann, trots att Billing är en spännande person. Ännu bättre var att killpakten började nurholkas lite, då blir det mer tävling. Kan ju erkänna att jag, trots allt, tycker att Lukas är riktigt bra och att jag är lite svag för läkare. Han kan få vinna för min del....

I övrigt har dagen bestått av att mysa med mina små vänner Hanna och Simon. Hanna och jag grattade min mamma och sen tittade vi på Simon när han spelade vårcupen. Och efter det var vi sååå hungriga att vi bara var tvungna att äta tacos och förbereda oss för Robinson... Hanna och jag tog även en tur till fästningen för att se var skogsbranden var, det såg ju ut som om det var i Fontin det brann... men det var i Nödinge. Rejäl brasa det!

Imorgon är det dop i kyrkan, så då måste jag bara gå! Sen sjunger vår skolkör på Biskopsgården , Folkets HUs kl. 16, så då är jag där.... Kom och lyssna vetja!

det är ok att lämna vilken kommentar som helst, omk vad som helst och hur som helst.... Got it MIra?!

In His Love

Sofia


Kommentarer
Postat av: Anonym

Här kommer en liten kommentar i alla fall. Jag vet hur det är. Det är bara en mikroskopisk del av besökarna på min blogg som kommenterar. Man vill liksom ha en reaktion. Ibland tror jag att man måste skriva nåt som retar upp folk för att de ska skriva, men det verkar ju tråkigt.



Taco och Robinson låter som en höjdarkombination, tycker jag. Jag missade knappt ett avsnitt när SVT hade Robinson och var lite laddad för TV4:s version. Men efter att ha sett de första två avsnitten missade jag flera stycken och nu känns det svårt att ta upp tråden.



Jag kollar din blogg ibland eftersom jag gillar din positiva ton. Fortsätt så!



Tony B

2009-04-27 @ 21:05:06
Postat av: Tony B

Här kommer en liten kommentar i alla fall. Jag vet hur det är. Det är bara en mikroskopisk del av besökarna på min blogg som kommenterar. Man vill liksom ha en reaktion. Ibland tror jag att man måste skriva nåt som retar upp folk för att de ska skriva, men det verkar ju tråkigt.



Taco och Robinson låter som en höjdarkombination, tycker jag. Jag missade knappt ett avsnitt när SVT hade Robinson och var lite laddad för TV4:s version. Men efter att ha sett de första två avsnitten missade jag flera stycken och nu känns det svårt att ta upp tråden.



Jag kollar din blogg ibland eftersom jag gillar din positiva ton. Fortsätt så!



Tony B

2009-04-27 @ 21:05:51
URL: http://gladatony1.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0