Nu kör vi igen...

men inte för fort, då kan man få böter. Jag har sluppit det hittills, även om jag låg lite för fort med brorsans merca en gång.... Däremot har jag fått p-bot en gång. VAd betyder det? Kanske att jag är en ganska långsam människa? Lite undermedvetet eller så..... Hehe

Berättade jag att jag var och hälsade på hos fam. Strandh i torsdags? Iaf. så hoppade jag studsmatta med Isaac, Esther och deras kompis Sara. Det var himla kul! Jag var lite feg faktiskt och gjorde inga volter eller andra konster, jag hade kjol på mig och kände inte för att visa delen övanför knäna, det var ju barn där! Men jag kan verkligen rekommendera studsmatta, det är skoj! Sen hade jag en väldigt trivsam kväll med pannkaksmat, mys med Isaac och Esther och trevligt och vist samtal med pappa Håkan. Håkan, om du läser detta, så är du 100 gånger bättre än vad du tror! Jag lyssnar på dig, faktiskt! Även om du inte skulle tro det.... (så blev jag lite personlig trots allt)

För tillfället försöker jag komma in på studera.nu, men det är nog många som söker i sista stund... jag tänkte lägga till några kurser och program. Det finns ju en hel massa spännande man kan studera.... Får se vad det blir av detta!

Här kommer förrresten en bild av mig.... bara så där... Jag tog den i somras, så det finns viss risk att den visar lite mer somrighet än dagsoriginalet... det tar bara lite tid att ladda upp den.... Vill någon adda mig på facebook så heter jag Sofia Ström där .....



Nu ska jag fortsätta att söka på studera.....

Love from me to all of you!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Vännen!

Vilken fin bild på Dig!!!

Önskar en skön helg, mys o må!!

Kram Lotta

2009-04-17 @ 15:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0