Lämna ett avtryck i min blogg...

Jag ser ju att en och annan tar sig in här och läser mina tankar... KAn ni inte lämna en liten kommentar!? Det är så roligt att läsa! ;)


Idag har jag haft en vanlig dag! När jag hade haft konfirmanderna gick jag hem! Jag slappade en stund och sen GICK jag till Willys, handlade, hämtade cykeln hos mamma och promenerade hem... då var klockan dax för Grey´s anatomy.... pluggade gjorde jag i pauserna...

Det var en sköööön kväll! Nu ska jag försöka somna innan elva....

Leave a message after the....


Love Sofia

Kommentarer
Postat av: mira

hej,



I started to read your blog again =)

Do the comments have to be smart or is it ok whatever comes to my mind? ;)



2009-04-24 @ 00:32:28
Postat av: Christian Falk

Hej!

"Vanlig dag" tycker jag om. Ibland är man så speedad att man glömmer bort vad en "vanlig dag" är. Den är iofs olika för alla men ändå vanlig. När man önskar någon en bra dag eller helg så kan man kanske också mena en vanlig dag eller helg.

2009-04-24 @ 09:13:06
Postat av: Luzan

Ja...vad gött,! Håller med Christian- o dig Sofia :) En vanlig dag, att bara vara..det behövs också för att man ska orka med, både sig själv och andra, och för att kunna stilla ner sig så Gud kan tala och 'närvara'..Han talar ofta men ibland hörs han inte för all stress o press..allt som ska göras..

Mer vanliga dagar och att koppla av framför burken eller med en god bok behövs,!

Vädret är fint och vårigt..fin tid att reflektera över livet utomhus också. Hoppas du får en lugn och fin helg också Sofia!



Kram Luzan

2009-04-24 @ 18:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0