Hur kan det bli så här?

Idag har jag varit barnvakt åt Carl! Det har varit väldigt mysigt. Vi har sparkat boll, sovit middag, lekt med lego, tittat på Teletubbies och en massa annat. Han är så kul! Han säger mest "Mamma" med stor förvåning eller så kommer ett "me?!" Eller "NÄÄÄ" och tillslut kom även ett "Yeah"

Precis innan jag skulle hem ringde min andra syster Ulrika. Hon berättade att Lilly återigen är på sjukhus. Hon har lunginflammation. Ingrid har hög feber och min syster har en nyopererad rygg... Vad gör man?!  Ber ni, så be en bön för dem!

JAg måste sova snart, ska jobba igen imorgon. En väldigt positiv sak hände idag. JAg fick ett ännu bättre pris på avgasröret på en firma i Stenungsund! 300 billigare än Biltema!

Ha en bra dag, när du nu läser detta!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0