Det är vackert vid älven...

... tycker jag. Vem vill inte bo i Kungälv en sån här dag?! Detta är balsam för själen!



Påsken har varit kul!! Jag har haft besök av Ramona fre-sön. Varit på Tjörn, i Floda, i Göteborg och hemma. Idag har min Kompis Mira varit här och glatt oss med sin uppenbarelse. Det känna så där att gå till jobbet imorgon, jag hade precis hunnit landa i ledigheten... jag hade nog behövt ett par dagar till för att känna mig utvilad. Förra veckan blev ju lite knäpp med ögonproblem och annat.

Jag har positiva nyheter  när det gäller Lilly; hon har blivit utskriven från sjukhuset och hämtar sig bra från sin lunginflammation och RS-virus. Även Ingrid har kvicknat till från febern.

Nu ska Sofia blunda och sova gott. Hmmm, kanske drömmer hon om drömprinsen?!

In His Love

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0