Aj, min tå!

Idag skulle jag flytta ett bord, det var uppånedpåvänt med ca. 1 m. ner till golvet. Då tappar jag det. Precis innan jag har hunnit hoppa undan träffar bordet min stortå! Den gör ONT! Och börjar bli blå! Den verkar iaf inte vara bruten! Thanx to God!

Idag hade vi en mycket intressant gäst på Stagekids7teens. Han hette Joen Winhdahl och arbetade som rollbesättare till olika filmprojekt. Han hade även själv regisserat en film som skulle komma på TV i sommar. Tennis är livet, heter den. Han var så superskön i hela sin framtoning! Jag hoppas att det ska gå bra för honom med alla hans spännande projekt! HAn hade varit med och letat efter skådisar till Snapphanar ex. WOW! JAg var imponerad!

ikväll har jag varit på min sista teckenkurs. Den har varit såååå spännande! Tänk att vi kommunicerar på så många olika sätt! Det är ju helt kanon!

Nu måste jag sova..... ska upp tidigt imorgon!

Love
Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0