Vilken kväll!

Tänk att solen har lyst så många dagar på raken! Nu vet vi ju att solen alltid lyser, men nu har den synts bakom molnen också. Ikväll tog jag med mamma ut till havet och såg på solnedgången. Det var så vackert! Jag var lite badsugen faktiskt!

Vi hade en mysig dag på fritids också. Lek i skogen är ljuvligt och nyttigt. Tänk vilken förmån vi har på vår skola att få leva så nära naturen. De har byggt kojor och gjort gaggamoja och kastat kula och sparkat boll. Härligt med andra ord.

Till helgen ska jag satsa på vila och städ... Jag måste tvätta bilen och städa ur den. Det hinns bara inte med... Sen är jag tvungen att tvätta och städa hemma... Men lite vila ska det bli iaf!

Hmmmm.... nu ska jag lsäa lite och sen sova.

Vi ses en annan dag! Var underbart välsignad!


/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0