Satt Adam och Eva och sjöng i trädet?

Idag hade jag musik i skolan. Vi pratade om hur de första människorna hade hört musik och att vinden blåste i vassen och då kom det toner, att fåglarna sjöng i träden och att pilbågens sträng sjöng. Så skulle jag repetera det hela och frågade vilka som satt i trädet och sjöng. Då fick jag svaret att det var Adam och Eva... Underbart svar!

Idag hade vi den första konfaträffen. Det var så kul att träffa dem och känna lite på dem. De är sköna typer vi har....
Det är alltid lika spännande att ha med dem att göra. De utvecklas så mycket under året.

Så ska jag slå ihop mina blå igen....

Be blessed!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: närmast från 7e himlen

"känna lite på konfirmanderna"... Ha ha, jo ja tackar ja´! Får man inte nog med lön på det ena sättet, så får man väl utnyttja denna löneförmån... ..tydligen! Keep up the good work of ye christian soldier! Lönen blir stor i himmelen!! =)

2008-09-19 @ 21:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0