Himlen är öppen!

Ikväll, när jag var på humanisten, var jag på besök i damrummet. Då kom ett sånt märkligt läte... ett slags dån. När jag kom ut i cafeét forsade regnet ner utanför. Det var som en brandspruta! Så nu har den tid, då himlen öppnar sig över västkusten kommit. Det smattrar så mysigt på fönstret!

Igår var jag, Cattis och hennes 2 söta barn i Gilead på gudstjänst. Det var superbra! Kanon lovsång, bra predikan och gott fika. Dessutom var det ett mycket trevligt bemötande! 5 stjärnor till Gileadkyrkan!

Predikan handlade om relationer-kyrkans dna. Det var spännande, eftersom det är något jag funderar mycket över just nu. På torsdag ska jag träffa en kompis jag inte har träffat på säkert 15 år. Ska bli så kul! Återkommer med detaljer!

Nu reganr det väldigt mycket, så jag kanske behöver stänga fönstret i köket... Dumt om det skulle blåsa sönder....


Bless Ya! Gud älskar er alla!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0