Att vara en granskande människa...

Jag börjar lära känna mig själv så här efter 33 år. En av mina egenskaper är att vara granskande. Men samtidigt väldigt öppen. Jag har upptäckt att jag aldrig kan få nog av kunskap. Jag läser om hela ryska grundkursen enbaret för att jag inte känner mig helt 100 säker på att jag verkligen kan allt... (Jag hade 5:a i ryska när jag gick ur gymnasiet ) Nu nagelfar jag alla regler som finns i detta vackra språk.  Min lärare skakar på huvudet och tycker jag är på tok för överkvalificerad i sammanhanget... Men i det här läget kvittar det nog. Jag har inte den nivå jag hade förr utan nu är det bara att tragla igen... Och granska alla regler jag inte ifrågasatte innan... MEn det är väldigt skoj!

Jag fick en spännande kommentar på mitt förra inlägg, tänkte kommentera det lite längre fram i veckan.

Ikväll fick jag träffa mina små supergoda vänner; Esther och Isaac. Bara så att ni vet det: Jag tycker om er SÅÅÅÅÅÅ mycket! Jag blir glad när jag träffar er!

Nu är det dags att somna... vi har stagekids/teens kick-off imorgon och jag är full i bus!

Bless ya!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0