Hoppsan!

Jag har svårt att hålla blogglågan uppe nu för tiden! Men det ska väl bli bättre det med! 

Idag har jag varit på familjegudstjänst i Gilead tillsammans med min kompis Cattis och hennes 2 barn. Andreas Tärnvind höll i ett "kompis" möte och det var helt suveränt! Sen fick jag en till med i bilen hem, Esther följde med hem och hade mys med mig hela kvällen, jag kommer nog att vara mätt en vecka efter det här! Först tortillas och sen pannkakor!

Ikväll fick jag ett mail från min ryskalärare. Hon hade blivit sjuk, så lektionerna är inställda imorgon. Trist! Mest för henne, men även för mig. Jag älskar ryskalektionerna! Men, men, är man sjuk så är man!

I lördags skrev jag in en Amwaysäljare! Gratta mig! DU som inte vet vad det är kan skriva en kommentar, så ska jag förklara!

Nu måste jag sova!

Remember: God loves You everyday! Every night! He´s there always!

Love Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0