Många som läser....

Vilken uppgång på en vecka, flera 100%! Annat än börsen det... (det handlar om hur många som läst i min blogg de senaste dagarna...) Trevligt, tycker jag!

Idag har jag begravt mig i arbete, vilket ledde till en något okoncentrerad Sofia framåt kvällen... Gäsp på ryskan, dubbel espresson i pausen, något mer vaken, kaffe efteråt med Mira, lite mer vaken, åkte på Amwaymöte med Veronica, vaknade till lite mer, men sen kom jag in i det där läskiga att språken flyter ihop, hjärnan orkar inte tänka och antingen hamnar man i ett hejdlöst fnitter eller i en förtvivlad gråt. Jag hade svårt att hålla fnittret... men jag lyckades och jag lyckades köra hem och en liten runda... och nästan somnade vid ratten.... och parkerade på Strandgatan och blev klarvaken, kaffet fick effekt, något sent!

Nu sitter jag här iaf. och funderar på livet. Jag funderar på hur viktigt det är om jag lyckas med allt i morgon eller om jag kan förlänga mållinjen några dagar... Vi säger en massa klyschor ibland när det gäller ex. "skjut inte  upp till morgondagen det du kan göra idag..." Lätt för en annan att säga; då hade jag fått jobba dygnet runt. JAg säger bara ett annat ord; våga prioritera! Då kan prestationsångesten försvinna!

Vänner! Dags att sova en välsignad sömn! Annars håller inte mitt fnitter sig i styr!

Love!
/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0