En intensiv vecka kräver god sömn...

Som vanligt verkar livståget gå fort, fortare än X2000 som alltid verka vara sent. Jag förstår ärligt talat inte hur en del människor hinner. Jag har en hel hög med ogjort arbete på jobbet. Nu kan det mesta vänta, men jag måste ju iaf ta itu med det en dag...

I tisdags kryssade jag mellan sjukhus i Gbg. En elev sågade sig i fingret och BAckaLäkarhus hade inte koll på att Östra är det sjukhus som tar emot barn. Så jag körde först till Sahlgrenska och sen till Östra. När jag sen hade lämnat över eleven till hennes föräldrar körde jag vilse på tillbakavägen... Tillslut kom jag, 30 min försent till ryskalektionen. Någon timme senare blev kroppen helt slut. Adrenalinet tog slut! Det hängde kvar i tills igår, då somnade jag vid 10 och vaknade vid halv elva idag. ÄR man trött då?

Nåja, idag var en tvättdag iaf, så då kan man ta det lite lugnare...

Jag längtar till jul! Efter ljus och stjärnor, efter glögg och pepparkakor, efter julmat och familjemys.

HA det bra! Vi ses!

KRam sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0