en å annan tanke i kylan

När det är så här kallt blir hjärnan trög... Duntofflor, långärmad pyjamas, duntäcke och filt! Ändå fryser min näsa! I hate it! MEn det påminner mig lite om Georgien! Sista natten i Gori 2004, så delade jag säng med Else. Det var kallt! JAg hade långkalsonger, flanellpyjamas, yllekofta, vantar, mössa, sockar, täcke, fleecefilt, sovsäck... men frös iaf om näsan. Till råga på allt snarkade Else så att jag blev full iskratt och började fnittra varenda gång jag skulle sova... Det slutade med att jag la mig skavfötters och sparkade till henne varje gång det blev för högt.... Men nu bor jag ju i Sverige och här ska det inte vara så kallt inomhus!

Nu ska jag slafa igen! Börjar morgondagen med musiklektion, så jag ska tidigt till skolan! Ska njuta!

HA det bra i cybern och jag kan garantera att Liseberg är värt ett besök! (Även om man inte vinner något)

Love!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0