Så gick det inte lika bra ikväll...

för Ryssland. Det är sorgligt, men sant. Nu väntar Turkiet i bronsfinalen. Vi får hoppas de orkar komma igen! Heja Ryssland!

Ikväll har jag städat lite. Ojojoj, vad jag hittar saker som är så spännande. Jag får sova och gå upp lite tidigare för att hinna fixa det sista. Jag köpte en växt för inte så längesen, chokladmynta, den går att äta och den smakar suvve! Jag kan starkt rekommendera den.

Jag kan tipsa er om go lovsång dygnet runt på en hemsida: www.theworshipstation.com Den levererar up to date lovsång och den fungerar bra i streamen också.

Så, snart kommer semestern och självklart solen! Jag tänker inte lyssna på Aftonbladets väderdödare! Alla som vill starta en namnlista för rättigheten till mer sol kan kontakta mig!

Sov gott och komihåg: Inget kan skilja dig från Jesus kärlek!


/Sofia

Kommentarer
Postat av: Niklas

Tack för länken till the worship station. Jag har njutit av den sen igår och också lagt ut den på vår församlings hemsidan.

2008-06-28 @ 10:01:25
URL: http://lorentzon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0