En tisdagskvälls funderingar

Så, då har ännu en dag gått till ända. Den kändes lång emellanåt. Jag har hunnit både laga stormiddag till fritids och koka saft(!). Jag känner mig som värsta bullmorsan. Jag var ganska seg när jag äntligen kom hem. Men efter ett besök på min blogg kom krafterna tillbaka; jag hade fått en kommentar! Tack så hemskt mycket! Jag ska tänka på det där med spinning!

Ikväll har vi haft styrelsemöte i kyrkan. Det är väldigt spännande faktiskt! Man får så goa rapporter om vad som händer ut i världen och även runt omkring oss. Självklart kan vi komma ännu mer in i det Gud har tänkt, men det är också viktigt att tacka för allt det vi ser hända nu.

Igår hamnade en spårvagn helt fel.... rätt i bussfilen. Tack och lov att jag slapp åka spårvagn/buss igår.  Se bilden på www.metro.se gbg upplagan som PDF.Visste inte hur jag skulle kunna få hit bilden. Men det såg rätt skoj ut.

I morgon slutar jag tidigt. Jag tror jag ska ägna eftermiddagen åt att shoppa. Jag bör nog ha lite sommarkläder trots allt. Jag drömmer om sol, vind och vatten! Inget är ju omöjligt, så... Man måste våga gå ur båten för att gå på vattnet! Så då ska jag handla lite...

Det känns lite rörigt i kvällens blogg, men jag lovar att det blir bättre imorgon. Då ar jag fått lyssnat till Banglamissionärerna Thorén och förhoppningsvis sett Ryssland vinna semin!

Heja Ryssland!

Sov gott Sverige och jag hoppas vi vaknar torrt...

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0