Trött igen!

Nu blir det ett kort inlägg igen... Jag i full fart här i Eskilstuna. dagen började ganska segt, men när johanna kom hem från jobbet bar det iväg till sundbyholm för bad. (Jag föredrar havet, men i brist på annat...) Efter  en sväng hemma med skypesamtal på rumänska, svenska och engelska drog vi vidare till Mariefred. Då var klockan 23.00! Jag och Johanna drack kaffe på kärleksholmen... Tur att systrar finns! Vid 00.00 var vi tvungna att ta oss hem, jag skulle nämligen tona mitt hår! Och Johanna skulle boka biljetter till Rumänien. Nu har vi gjort båda delarna och ska snart ta en kopp the innan sömnen ska komma....

imorgon ska jag lägga in några bilder från vårt nattbesök i Mariefred!

Sov gott och vakna svalt!

Ge till andra, ta emot av andra, då mår du bra!

Love Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0