Tack Telia!

Min telefon är ur funktion! Jag har prövat att byta batterier, men då hittade den inte basen. Efter långt sökande på internet efter en bruksanvisning ringer jag telia. De svarar med att telefonen antagligen är sönder och att de skickar en ny telefon. Men en nyare och bättre modell! Så jag tackar och tar emot och ser framemot torsdag då den ska anlända! Ibland kan det vara bra att ringa och fråga, bra saker kan ju hända!

Jag läste idag i Mattias Lekardahls blogg på Finest.se om LOVE IN THE AIR. han hade en väldigt bra utläggning om relationsbygge. Läs den! Har lite svårt att länka, men hans blogg heter MattiasLeks Blogg. Jag hoppas också att han snart ska komma på benen igen efter sista bilolyckan.

Idag har jag träffat några av mina guldklimpar. Frank, Lilly och Ingrid kom på besök till Kungälv och självklart fick moster hänga på. Lilly är så duktig nu. Hon kan pussas riktigt och hon kryper bättre och bättre, hon vill tom resa sig upp. Vem kunde tro att hon skulle det för ett år sen. Då låg hon och väntade på hjärtoperation och orkade nästan ingenting. Lilly är en riktig kämpe! Ingrid, som är tvilling med Lilly, tjattrar och strosar runt. Hon är envis och glad! Frank är min lilla gosepolis. Han är världens sötaste Frank!

Imorgon ska jag med Ukrainakidsen till Lerumsbadet. Ojojoj, ska bli spännande! Fortsättning följer!


Dags att fixa brödet jag bakade idag.... Sen ska jag sova gott....

Bless!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0