Mycket fika idag...

Idag har jag fikat flera gånger. Hemma hos familjen Andersson, på stan med Lousie, hemma för mig själv osv. När jag var och köpte en pizza idag så pratade jag med min syster i telefon så intensivt så jag glömde pizzan.... Jag betalade och gick därifrån. Tur att jag kom på det i tid, så att jag  kunde gå tillbaka och hämta den... de kunde inte dölja sitt skratt...

Ikväll fick jag så till slut mitt besök. Lotta och Annie kom i Lottas snygga röda fina Kia Picanto. Mycket fin bil och mycket bil för pengarna. Nu har vi diskuterat livet och allt annat sen sist vi träffades. Nu börjar sömnen komma över dem, jag är också trött nu. Har dock inte lagt mig så här tidigt på flera veckor! Så vi får väl se hur sömntåget kommer...

Även idag har tårarna kommit när jag har talat om Ukrainabarnen. Även de jag har pratat med har fått tårar i ögonen...
Hoppas ni alla förstår vilka underbara barn jag har fått träffa! Jag vill verkligen åka dit!

Ett bra bibelord idag: Herren är min herde, mig ska inget fattas!

Gör vad du kan för någon annan, ge mer än vad du brukar, hjälp någon som behöver hjälp!

Peace and love!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0