En vacker dag...

I natt sov jag återigen som en kratta... När jag till slut somnade vaknade jag efter en timme av en åskknall som hette duga. Innan vakenheten hade infunnit sig trodde jag att det var krig eller bombdåd. Tack och lov hörde jag småmuller avlägsna sig efter en stund. Sen somnade jag igen.

På förmiddagen åkte vi, jag Lotta och Annie, till Björklinge för att sola och bada. Vattnet är fantastiskt skönt och jag njöt av både sol, vind och vatten. Efter några timmar av slappa, småprat, bad och god sallad drg vi hem igen. Det blev lite vila innan det var dags att ta sig till Livets Ord och kvällsmötet. Ikväll talade MAtthew Barnett från Dreamcenter LA. Det var kanonbra och handlade om att sätta ett livstema. Många, med mig, satte ett nytt tema i livet ikväll.

Dagen har iallafall varit fantastisk! Trevliga människor, mysiga stunder, skönt badställe, svalare ute, god mat och bra möte.

Jag vill ge en personlig hälsning till en av mina läsare: Karin! Jag är glad över att du läser min blogg! Jag blev så stolt när Lotta berättade det! Är det något du vill att jag ska dela mer, maila mig! Hälsa Skåne!

Ett bibelord för idag:

Hebreerbrevet 11:1 Vad är tro för något? Jo, det är den trygga vissheten om att något som vi önskar också kommer att hända. Det är övertygelsen om att det som vi hoppas på verkligen väntar oss, även om vi inte kan se det framför oss.

Den versen tror jag talar bäst för sig själv...

Vi ses imorgon!

Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0