En helt galen dag på Liseberg

Idag har jag varit på Liseberg från ung halv ett till tio på kvällen. JAg har åkt flumride 3 (!) gågner, Kållerado 2 gånger och en hel del andra attraktioner. Allt detta tillsammans med ett gäng Ukrainabarn. Jag hängde med av bara farten. Däremot bangade jag Balder. Fast nästa gång tror jag att jag ska satsa på den. Så, barn som vill gå på Liseberg, kan jag få följa med er? Det är mycket roligare att vara på Liseberg med barn!

Jag säger bara en sak: Kör så det ryker!

Nu ska min hjärna få komma åter till det svenska tungotalet och jag ska sova i ett slags Lisebergdrömtillstånd...

Savtra, ja bydjet echatj f Töllsjö. Till alla Ukrainakidsen...

Sov nu gott och så ses vi igen imorgon!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Maggan Hjelm Nilsson

Om du är ledig och kan så ska vi antagligen till Liseberg den 29:e, och speciellt dotra mi Ä L S K A R att åka ;)

Och så får jag kanske låna dig lite med mellan varven? =)



Kramis Maggan

2008-07-09 @ 15:52:55
URL: http://maggan-baraord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0