De blir fler och fler....

som läser min blogg... Väldigt kul tycker jag. En ville tom bli kompis med mig på facebook...

Idag har jag inte suttit vid en strand, nej, jag har kört min mor till min bror. Där lämnade jag henne eftersom hon skulle vara farmor under helgen och ta hand om barnbarnen. Jag har väldigt söta brorsbarn om jag inte har berättat det. 2 killar med långt rockarhår. Sååå söta!

På eftermiddagen tog jag så en del av min amway produkter för att testa¨på städet. Jag förstår inte, det har blivit så kul att städa sen jag fick dem. De funkar faktiskt! Det är både roligt och så blir det rent!

Ikväll hade jag besök av mina vänner och så fick de sig en fantastisk visning av en utvald del av amways sortiment. Jag kan väl säga att jag är väldigt nöjd ikväll. Och väldigt stolt över mina vänner och över Ania och Håkan, som stöttar mig och hjälper mig med detta.

Imorgon åker jag iväg till Eskilstuna för att sedan dra vidare till Uppsala på söndag. Jag ska mysa med min lillasyster i helgen. Ska bli trevligt! Hon är min bästa lillasyster! Nästa vecka är det äntligen dags för Europakonferensen. Det är många bra talare och jag ser framemot att få sitta ner och bara vara. Kan ni, så åk dit!

Dagens bibelord:

Be så ska du få. Sök, så ska du finna. Bulta så ska dörren öppnas!

Nu har jag inte kapitel och vers i huvudet, men det står i evengelierna. Kom ihåg att det är ett löfte Gud har gett oss! Håll fast vid det!

Vi ses!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0