2 dagar kvar!

Snart är det semster! Kan ni förstå vad jag har längtat???!!! Bara att få softa och mysa med vänner och familjen och nya vänner och havet och solen och månen och stjärnorna.... Ljuvligt!

Idag kändes dagen enormt lång... det kändes som om den aldrig tog slut och att jag gick i något segt klister. Men det gjorde jag inte, dagen är slut nu och sömnen ska snart infinna sig.

Ikväll träffade jag min goa vän Esther och hennes familj igen. Hon är en songwriter! Vi sattte musik till texterna idag. Fina och härliga texter!

På jobbet idag hade vi flugmyreinvasion. De har kläckts i den varma solen och de var i tusental! Hoppas skadebekämpningen kommer snart, annars har jag ett bra afromedel att använda... Läskigt är det iallafall!

Snart kommer jag ha ork att skriva om spännande saker... så håll utkik!

Love and blessings

Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0