Here I am again!

I morse när jag vaknade var kroppen väldigt trött. Det var segt att ens tänka tanken på att gå upp. JAg kände mig helt otillfreds och otillräcklig för allt. Jag ville bara sova.... Men så kom jag upp iaf., jag åt lite gott tunnbröd, drack lite kaffe, strösåg på tv och gick ut ett ärende... Då hände något, jag blev pigg och fick en massa ny kraft och plugglust! Så när jag kom hem igen, bryggde jag mer kaffe, satte näsan över ryskaböckerna, (vilka är på danska, så jag är ganska bra på att översätta från danska till ryska) och gjorde allt i en rasande fart! När jag sen satte på en predikan med Phil Pringle såg jag hur många möjligheter som helst! Full av kreativitet åkte jag sen till skolan för att ha Stagekidsmöte och ser att vi ska lyckas på torsdag, även om Mathilda är i Afrika! Senare styrde jag bilen till humanisten för ryskaplugg. Jag älskar ryskaplugg! Det behagar mig mycket! Så åkte jag hem igen..... och lyssnade på Ulf Ekman. Blev väldigt upplyft, för det var ord som var till mig just nu!

Nu är jag övertygad om att jag ska sova i frid ända tills imorgon och att dagen imorgon också ska vara doppat i frid och att resten av veckan också ska vara i frid! Jag gillar när dagar förändras!

"Nu i ro slumra in i bädden så fin
som blommar på äng i en gungande säng
och Guds änglar de brer sina vingar ut
omkring barnet de står tills natten är slut"


Vi är alla barn! Så den sången gäller oss alla!

Love!
/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0